martes, 3 de julio de 2007

POEMAS

¡PA’L MÁ’JALLÁ!


Autor: Héctor Peraza Linares


Tá güeno ya de relajo¡Qué no me ñampien ná’má!
Ni las olasni las palmasni Changóni Yemayá.
¡Qué no me ñampienna’ má!
Ni La Flacani La Gordani Blancani La Jabá.
¡Qué no me ñampien ná’má!
Ni el jolongoni el carijoni Margóni Caridá.
¡Qué batante me han ñanpiaodequetá fidé mandá!
¡Qué no me ñampienna’ má!
Toíto me lo han ñampiaodequetá fidémandá:
La langotala jutíacayo lalgo y sabináy ata la negrita congaque yo tenía amarrá.
¡Qué no me ñampienna’ má!
Dequetá fidémandáto’ é p’al turitana’má.
Que la playa no son mía:
¡Son del turitana’má!
Con el güayo y con la clave:
¡Son del turitana’má!
Con el bongóy la maraca:
¡Son del turitana’má!
Con la mulataen chancleta:
¡Son del turitana’má!
Vigencita Caridá¡Tá güeno ya!¡Qué no me ñampienna’má!
Voy a decí la veldá,dice vigencita Caridá,que tenía tragantádequetá fidé mandá.
¡Tá güeno ya! de relajo!¡Tá güeno ya!
¡Tabaco, ron y café!grita vigencitaCaridáen lo furó de bembé:
¡Que no me ñampienna’má!
¡Ni las olasni las palmasni Changóni Yemayá!
¡Qué no me ñampienna’ má!
¡Ni lo güayoni la claveni bongóni maracá!
¡Qué no me ñampienna’ má!
¡Ni la mulataen chancletani el ¡Son turitana’ má!
¡Qué no me ñampienna’ má!
Ni La Flacani La Gordani Blancani La Jabá!
¡Qué no me ñampienna’ má!
¡Tá güeno ya de relajo!¡C-A-R-A-J-O!
¿Y fidé?¡PA’L MA’JALLÁ!



No hay comentarios: